▪︎ Πολύς λόγος έχει γίνει, γίνεται και θα ξαναγίνει για την τοποθέτηση και την λειτουργία καμερών στις σχολικές αίθουσες. 

▪︎ Όμως, οι κάμερες στα σχολεία των νησιών, άσχετα από ιδεολογικές αντιλήψεις, δεν είναι καθόλου για το συμφέρον των πολιτών αυτών των περιοχών και ειδικά των παιδιών τους. 

▪︎ Η τηλεδιδασκαλία θα διευκόλυνε τους στόχους κυβερνήσεων που προωθούν τα συμφέροντα μεγαλο-επιχειρήσεων και τραπεζών, έναντι των συμφερόντων της πλειοψηφίας των πολιτών.

▪︎ Οι εκπρόσωποι τέτοιων κυβερνήσεων πιστεύουν ότι οι κρατικές κοινωνικές δαπάνες για την υγεία ή την παιδεία πρέπει να είναι οι ελάχιστες και η περικοπή τους μόνιμος στόχος. 

▪︎ Προτιμούν τα δημόσια χρήματα να πηγαίνουν για εργολαβίες δρόμων και σηράγγων πολλές φορές αχρείαστων, παρά για τους διορισμούς και την μισθοδοσία δασκάλων και καθηγητών.  Μοναδικός στόχος τα υπέρογκα ιδιωτικά κέρδη των εταιρειών.

▪︎ Συνεπώς, κάθε νησιώτισσα μητέρα και νησιώτης πατέρας, που σήμερα νομίζουν ότι αφορά μόνο κάτι «αριστερούληδες» φωνακλάδες η υπόθεση της τοποθέτησης καμερών στις σχολικές αίθουσες, θα πρέπει να σκεφτούν ΑΝ είναι έτοιμοι να αποδεχτούν πολύ σύντομα νέες ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ και ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ στην ποιότητα μαθήματος και στην ύπαρξη δασκάλων στις αίθουσες των σχολείων στα νησιά.

♡ Αν το εικονικό μάθημα ή ο εικονικός γιατρός, είναι το ίδιο πράγμα για το όφελος του εαυτού μας, του παιδιού μας και των οικείων μας, ΤΟΤΕ, γιατί να μην σκεφτούμε ως καλή/ θετική προοπτική την εικονική πραγματικότητα, την εικονική οικονομία, και γιατί όχι – κάποια στιγμή – και το εικονικό παιδί! 

Ούτε θα κινδυνεύει από ασθένειες, ούτε από αποτυχίες στο πανεπιστήμιο, ούτε καν από κάθε είδους ατυχήματα. 

Έτσι, θα μπορούμε και εμείς οι μεγαλύτεροι να ζούμε χωρίς άγχος, χωρίς έξοδα, μία ήρεμη και ανέφελη …εικονική ζωή.

Σχολιάστε